ja, architektka, za deset let

21.01.2021

Často nemyslím na to, jaký bude můj život za deset let. Ještě před rokem jsem ani nevěděla pokud se dostanu na univerzitu a budu moct studovat v Česku. Takže 10 let pro mě je ohromné časové období, během kterého se může stát cokoliv.

Určitě každý z nás si přemýšlel nad svou budoucností když byl malý. Někdo chtěl být milionářem, někdo kosmonautem, a někdo princeznou. Možná bych taky chtěla být manželkou Elona Muska, ale nejspíše byly to jen fantazie.

V budoucnu se mnou vždy bude moje rodina a já s ní. Budu komunikovat s mými nejbližšími a budu si je cenít jako i svůj život.

Svůj pracovní den si představuji tak, že se probudím, vytáhnu rolety, aby ranní slunce mi krásně osvětlilo pokoj, dám si sprchu, uvařím si kávu, a s dobrou náladou půjdu do práce. V jakém místě, městě, země budu žít a pracovat nevím. Ale to není tak důležité. Doufám, že obdržím titul bakaláře a později i magistra na univerzitě a budu pracovat jako architektka v nějaké malé firmě. Svou práci budu milovat i když bude náročná. Po skončení pracovního dne, vrátím se domů, udělám si večeře, udělané nějaké věci k práci, zavolám rodičům a podívám se na oblíbený film. Půjdu spát se stejně dobrou náladou a budu se těšit na příští den. Možná to vypadá banálně, ale cítím, že takový klidný, obyčejný život bych chtěla mít. Možná ho mít budu. Za deset let chci sebe vidět zdravou a hlavně šťastnou. 

V budoucnu bych chtěla určitě bydlet se svou mladší sestrou Káťou. Znám ji tolik, kolik žiji. Bydlely jsme spolu vždy, a myslím, že za deset let se to nezmění. Když si vzpomenu na své dětství, pořád si představuji sebe a Káťu. Obou nás. Ona byla a je mou nejbližší kamarádkou a doufám, že ní i nadále bude.
V našem domě bych jako architektka potřebovala ateliér anebo nějakou pracovnu. Mám ráda klid doma, takže musíme mít alespoň dvě ložnice. Káťa tancuje, a přivydělává si jako choreograf. Potřebuje místo na trénování. Máme mít malou tělocvičnu. V domě samozřejmě potřebujeme sál pro hosty, kuchyně, záchod a možná garáž. 
© 2020 Anna Sumarokova. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky