Seznámení

28.09.2020

Blog studentky fakulty architektury

Ráda maluji, fotím přírodu a lidi. Na tomto blogu, který jsem vytvořila jako navštívenku pro Vás, můžete vidět moje práce. Děkuji za vaši návštěvu!

O mně

Jmenuji se Anna Sumarokova, je mi 18 let a narodila jsem se na Ukrajině. Žiji v České republice jeden rok a teď studuji na ČVUT v Praze.


Tady je krátká informace o mně. Všichni kolem mě říkají, že jsem velmi klidný a tichý člověk a já s tím souhlasím. Ale to mi nevadí a ráda trávím čas s veselou společností. Také se snažím jíst jen zdravé jídlo a vůbec zdravě žít, ale každý den potřebuji aspoň trochu čokolády.

Toto přísloví mi prostě pomáhá žít. Snažím se dělat všechno možné, abych mohla studovat to, co mě baví a zajímá nejvíc. I když s tím mám fakt hodně problémů, myslím na to, že v budoucností budu dělat to, s čím budu spokojená.

Na této práci jsem spojila všechno, co mám ráda: kreslení, malování, matematiku a živou přírodu.

Protože jsem z Ukrajiny a hodně mých primomínek je odtud, rozhodla jsem, že bude vhodné povídat o svém cestování v České republice. Možná to zaujme i Vas a inspiruje na cestu. 

Jeli jsme do Brna a nevěděli jsme vůbec jaké počasí tam je, měli jsme jen letní oblečení a naděje na dobrý odpočinek. Stalo se tak, že celou dobu naše návštěvy pršelo a byla zima. Ale prohlídka města autem byla opravdu skvělá!

To, co mě tam zaujalo nejvíc jsou hory a jeskyně. Příroda v ČR je fakt nádherná a Brno není výjimkou.

© 2020 Anna Sumarokova. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky